Podróż Dookoła Świata – Klip Peru

W tym artykule prezentujemy klip podsumowujący naszą podróż po kraju Inków. Przygodę w Peru zrealizowaliśmy w październiku i listopadzie 2018 roku – trwała 5 tygodni.

Krótki opis podróży

Odbyliśmy dwa kilkudniowe trekkingi w okolicach Cuzco. Z ciężkimi plecakami przeszliśmy szlak Salkantay, zdobywając Machu Picchu. Zakosztowaliśmy dziewiczego treku Ausangate, kończąc trasę pod Tęczową Górą. Stanęliśmy na wysokości 6025 m n.p.m, przysięgając sobie, że nigdy więcej tego nie powtórzymy. W Paracas cieszyliśmy się wycieczką na Islas Ballestas, podziwiając m.in. lwy morskie, pingwiny, kormorany, głuptaki i rozgwiazdy w ich naturalnym środowisku. Odkrywaliśmy dżunglę – o świcie, w południe i w nocy, a z Iquitos Amazonką popłynęliśmy aż do Brazylii. Wiemy, że Peru wciąż ma dla nas wiele atrakcji. Nie mieliśmy już sił na kolejne górskie aktywności w okolicy Huaraz, a kiedyś chcielibyśmy je zrealizować. Jezioro Titicaca również nie zostało przez nas odkryte.

O Peru powstało wiele postów na naszym blogu. Do ich lektury zapraszamy Was TUTAJ.

Powiązane

Nowa Zelandia – koszty podróży

Ciasto na pizzę neapolitańską (jeszcze lepsze)